2016-09-25

A szürke ötven árnyalata


Avagy igen, van lejjebb!

Na ennél a könyvnél szerintem még nem olvastam rosszabbat. Szerencsére a molyon rengeteg a negatív komment, amikkel többnyire szóról-szóra egyet is értek. Nem olvastam el az összes kritikát, én kettő dolgot szeretnék kiemelni: 
1. A fordítás bődületesen szar. Valami elképesztő. De valami rettenetes. Ilyen egy borzalmat én még életemben nem olvastam, pedig volt már dolgom pár rossz fordítással. De ez mindet alulmúlja, külön-külön és egyszerre is.
2. Életveszélyes, hogy a könyv azt terjeszti (és terjeszti, mivel rengetegen elolvasták), hogy ez a szexuális teljesítmény (és mennyiség) a normális/az alap. És akkor majd csodálkoznak a kamaszlányok, amikor majd nem dugnak napi nyolcszor. (Nyilván csak az irigység beszél belőlem.)
0/10!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése